[l572]
DE LA VILLE DE PARIS.
467
pour vous dire, mander et ordonner que vous ayez, lors que vous- sçaurez qu'il sera près nostred. Ville, à vous acheminer au devant de luy, avec tous les archers d'icelle portans leurs hocquelons de livrée, au meilleur ordre qu'il sera possible, jusques a la porte par laquelle il debvra entrer, et lui faire tout le bon recueil dont vous vous pourrez adviser; le conduisant et accompaignant jusques au logis qui luy sera préparé et où il voi.ldra descendre, sans y faire aulcune faulte. Car tel est nostre plaisir.
"Donné au chasteau de Boullongne, le septiesme jour dc Juillet mil v° soixante et douze.n
Signé: " CHARLES ».
Et au dessoubz : tt Pinart 15.
Et au doz est escript : A noz très chers et bien aînez les Prevost des Marchans et Eschevins de nostre bonne ville et cité de Parise.
Suyvant lesquelles lettres et declaration de la vo­lunté de Sad. Majesté, mesd. sieurs les Prevost des Marchans et Eschevins ont faict expedier les man­demens à Messieurs les Conseillers de lad. Ville, Quarteniers, archers, arbalestriers et harquebuziers d'icelle, cy transcriptz :
"Monsieur le premier President, plaise vous trou­ver demain, à une heure de relievée précisement, en l'Hostel de ceste Ville, pour nous accompaigné!' à aller au devant du Roy dc Navarre, suivant le commandement du Roy nostri sire. Vous priant n'y voulloir faillir.
"Faict au Bureau(2>, le septiesme jour de Juillet mil v° soixante douze.
«Les Prevost des Marchans et Eschevins de la Ville de Paris, tous vostres'3'. ■>
Pareilz mandemens, aux fins que dessus'4', ont esté envovez aux aultres seigneurs Conseillers de lad. Ville, chacun pour son regard^.
De par les Prevost des Marchans el Eschevins de la Ville de Paris.
"Sire Jacques Kerver, Quartenier de lad. Ville, appellez quatre notables bourgeois de vostre quar­tier et vous trouvez tous a cheval en housse, demain une heure de relievée précisement, en l'Hostel d'icelle Ville, pour nous accompaigner ai aller au devant du Roy de Navarre, suivant le commandement du Roy nostre sire, sans y faire faulte.
«Faict au Bureau, led. septiesme jour de Juillet
mil Ve LXXII, n
Pareilz mandemens ont esté expédiez et envoyez à l'instant à tous les aultres Quarteniers de lad. Ville(6).
De -par les Prevost des Marchans et Eschevins de la Ville de Paris.
«Cappitaine des archers de lad. Ville, trouvez vous demain à midy précisement devant l'Hostel d'icelle Ville, avecq tous ceulx de vostre nombre à cheval, ayant leurs sayes de livrée, javelines, espée et dague, sans autres armes, pour nous accompai­gner à aller au devant du Roy de Navarre, suivant le commandement du Roy nostre sire, sans à ce faire faulte, sur peyne d'amende arbitraire et de cassa­tion, s'il y eschet.
«Faict au Bureau, led. septiesme jour de Juillet mil cinq cens soixante douze, n
Pareilz mandemens, aux fins que dessus, ont esté envoyez aux cappitaines des harquebuziers et arba­lestriers de lad. Ville(7'.
DLXXXVI [CCLXXIII]. — [Assemblée convoquée pour le lendemain et remise.]
7 el 8 juillet 1972. (A, fol. 3i4 v°; B, fo!. 336 v°.)
" Monsieur de Villeroy, plaise vous trouver demain, à une heure de relievée, en l'assemblée generalle
qui se fera en la grand salle de l'Hostel de ceste Ville de Paris, pour ouyr la responce faicte par le
")   La suscription manque dans B.
<-'   «au Bureaun manque dans A.
--'   La souscription manque dans B.
(4'   «aux fins que dessus» manque dans A.
'-'   «chacun pour son regard» manque dans A.
<°>   Var. -Semblables mandemens, aus fins que dessus, ont été expédiez aux autres Quarteniers de lad. Ville, chacun pour son regard» fE).
(,)  Ces trois lignes manquent dans A.
59.